Что помогло? |
---|
|
Статистика |
---|
Онлайн всего: 12 Гостей: 12 Пользователей: 0
|
Последние комменты |
---|
митохондриальная ДНК, предки и родычи современного человека и происхождение жизни в этом видеоуроке с картинками отличный видеоурок, доступно и понятно спасибо за дополнение к теме) А с сосками мужчины все же очевидно,как белый день! Что я помню из детства, когда у меня еще и намека не было на грудь... когда я выбегала на улицу (в деревне) и чувствовала например холод, то первым,что сжималось в моем организме - это соски)) далее сигнал передается от нервных окончаний в мозг, так как в соске целый пучок этих самых окончаний. Ежели жарко, то опять же сигнал в мозг,и тело расслабляется... так что у мужчин это в первую очередь терморегуляция, в самих же грудных железах находится и лимфатическая система - иммунитет. Ничего не бывает зря!! Ну тем более у мужчины! нашла несколько грубых ошибок, увы надо переснять- не заметила при сьемке и монтаже. Водородные связи наоборот. И При обьяснении как пользоваться таблцей генетичесокго кода говорится одно и пишется и оказывается другое. Не А, а У Этот опыт явно не удался у ребят. Но канал интереный, рекомндую. Много други интересных сюжетов Хороший видеоурок, спасибо |
|
Каталог файлов
В категории материалов: 66 Показано материалов: 41-50 |
Страницы: « 1 2 3 4 5 6 7 » |
Сортировать по:
Дате
ОРГАНІЧНА
ХІМІЯ
Для всіх
спеціальностей
КАРБОНОВІ
КИСЛОТИ ТА ЇХ ПОХІДНІ. |
Органічна хімія.
ТЕМА: Альдегіди та кетони.
|
Органічна хімія
Для всіх
спеціальностей
Тема: Спирти та феноли.
|
Органічна
хімія
Тема:
Ненасичені вуглеводні.
|
Органічна
хімія
Тема:
Насичені вуглеводні.
|
Особливість розв’язування задач
цього типу полягає в тому, що насамперед
слід з’ясувати, яку з вихідних речовин узято з надлишком. Адже речовини
взаємодіють одна з одною доти, доки повністю прореагує одна з них, а
надлишок
другої речовини не реагуватиме. Отже, обчислення треба робити за тією
речовиною, яка прореагувала повністю. |
Задача
№
3.
При взаємодії
220 грам фенолу з їдким натром
добуто 232 грам Натрій феноляту. Визначити масову частку виходу Натрій
феноляту. |
ТЕМА: Розв'язування
задач
на надлишок та на обчислення
виходу
продукту реакції. |
ТЕМА: Розв'язування
задач
на надлишок та на обчислення
виходу
продукту реакції.
МЕТА: Вміти
обчислювати масу, об'єм або кількість речовини за відомими
даними про вихідні речовини, обчислювати масову або об'ємну
частку
виходу продукту реакції за відношенням до теоретичного. |
ТЕМА: Розв’язування задач
та вправ на номенклатуру IUPAC та ізомерію
органічних речовин. Знаходження формул органічних сполук за масовими
частками
елементів та відносним густинам.
МЕТА: Користуючись
знанням принципів номенклатури IUPAC вміти
складати назви ізомерів та галоген похідних вуглеводнів, а також по
назвам
складати структурні формули органічних речовин.
Міжнародна спеціальна номенклатура IUPAC була затверджена у 1979 році Щоб
користуватись нею, треба знати явище ізомерії, назви різних груп
вуглеводнів та
уяснити поняття „радикал”. Назви одновалентних радикалів утворюються з
назв
вуглеводнів при зміні суфікса ан на ил.
Якщо відняти від формули
насиченого вуглеводню один атом водню, одержимо вуглеводневий радикал. СН4 –метан; СН3- радикал метил. |
|
СКАЙП/ В КОНТАКТЕ |
---|
Онлайн консультация
Если повезёт)) Нажимайте на все что пишется. Не обращайте внимание на слова про необходимые приложения или поставьте там галочку. Там просто!!
ВКонтакте)) |
|